۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰

فرمانده انتظامی شهرستان بم:

۱۲ نفر از عاملان سه نزاع خونین در بم دستگیر شدند

۱۲ نفر از عاملان سه نزاع خونین در بم دستگیر شدند

بم_ فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: تعداد ۱۲ نفر از عاملان سه نزاع خونین هفته گذشته این شهرستان در عملیات پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع ۳ مورد نزاع و درگیری در نقاط مختلف شهرستان بم و مجروح شدن ۸ شهروند، برخورد با عاملان آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در عملیات اول در یک نزاع اعلام شده در محله سید طاهر الدین ۲ جوان با اسلحه کلت کمری تیر خورده بودند گفت: با حضور سریع پلیس امنیت عمومی عامل این تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت با اسلحه به کار رفته در نزاع دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم به نزاع دسته جمعی ۳ شب گذشته در خیابان تختی این شهر اشاره کرد و افزود: چندین جوان به علت حرکات حادثه ساز و توهین به یکدیگر در فضای مجازی منجر به نزاع دسته جمعی بین آنها، تیراندازی، ضرب و جرح و خسارت به چند خودرو و یک منزل شده بود که در این راستا نیز در چند عملیات ضربتی توسط پلیس امنیت ۹ نفر از عاملان این نزاع که جوان و نوجوان بودند همان شب دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: تصادف بین یک خودروی پراید با موتورسیکلت در اطراف یکی از میادین شهر بم که ناشی از رانندگی خطرناک و حالت غیر عادی بود منجر به نزاع بین آنان و مجروح شدن ۴ شهروند و سرنشینان موتورسیکلت شد.

سرهنگ عبدلی نسب، افزود: دو عامل این نزاع در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت بم دستگیر شدند.

کد خبر 6255558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha